SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Selasa, Julai 06, 2010

Program Juara Rakyat ( Pemimpin bersama Anak Angkat INTAN)

Pada awal perancangan untuk meraikan anak angkat 4 kampung iaitu gemencheh lama, gedok, ulu rokan pada 02.07.2010 ( jumaat malam ) telah bertukar ke peringkat Bahagian Tampin, sebagai tuan rumah persiapan tetap akan di jalankan mengikut tarikh yang di tetapkan pada waktu yang singkat iaitu 03.07.2010 jam 8.30 mlm bertempat di perkarangan balai raya Kg Btg Rokan.

 
Kehadiran Y.B Dato' Shaziman Bin Hj Abu Mansor ( Menteri Kerjaraya Malaysia ), YBhg.Dr Aminudin B Hassim ( Pengarah INTAN Malaysia), Y.B Dato' Paduka Hjh Zainab Bt Hj Nasir ( EXCO Kerajaan Negeri Sembilan ), Sdr Mohd Isam B Mohd Isa ( Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian ), Pn Amalina Bt Abd Wahab ( Ketua Puteri UMNO Bahagian ), En S.Rajendran ( Ketua MIC Bahagian Tampin ), En Gan Chong Bee ( Ketua MCA Bahagian Tampin ),Datuk Kia Phang Fong ( Ketua Gerakan Bahagian Tampin ), En Raja Virapan ( Ketua PPP Bahagian Tampin ), En Zahirin Bin Adnan ( Ketua Penolong Pegawai Daerah Tampin ), En Zainal Bin Abd Wahid ( Ketua UMNO Cawangan ), En Pahim Bin Mahmud ( Ketua UMNO Cawangan Gedok ), En Ghuzali Bin Othman ( Ketua UMNO Cawangan Ulu Rokan ) dan AJK UMNO Bahagian, Pemuda UMNO Bahagian dll.

Persembahan Silat dari Belia Kg Btg Rokan di bawah Naungan Akademi Sukan Pencak Silat.

 Persembahan Api dari para Belia Akademi Sukan pencak Silat.

 
Sumbangan Ikhlas sejambak bunga dari Persatuan Wanita Pekebun Kecil Kg Btg Rokan dan pasu bunga hasil tangan Inovasi dari Gerakan Belia 4B Kg Btg Rokan. Di sampaikan oleh Pengerusi JKKK ke Y.B Dato Shaziman.

 Sekadar makan bersantai antara semua Dif-Dif jemputan dan Anak2 Angkat INTAN di dalam balai raya Kg Btg rokan.

 Program Juara Rakyat buat kali kedua telah berlangsung dengan jayanya di Kg Btg Rokan. Terima Kasih buat semua yang terlibat atau pun tidak secara tidak langsung. dan salam Takzim dari Y.B Dato' Mohd Kamil Bin Abd Aziz ( ADUN Gemencheh ) yang tidak dapat hadir bersama dalam menjayakan majlis ini. Y.B di maklumkan ke IPOH atas urusan keluarga. Namun sokongan dan dokongan Y.B masih di perlukan. Terima Kasih Y.B dan semua atas kerjasama untuk menjayakan majlis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan