SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Selasa, Januari 26, 2010

Moncheh maju..


Draf Rancangan Tempatan Daerah Tampin 2020

AJK JKKK seluruh Gemencheh telah telah dijemput untuk hadir beramai-ramai ke majlis taklimat Publisiti dan Bantahan Awam , Draf Rancangan Kerajaan Tempatan Daerah Tampin 2020 pada 12 Januari 2010 di Dewan Seri Gemencheh untuk mengetahui perancangan pembangunan daerah ini menjelang tahun 2020 dan mengemukakan pandangan atau bantahan atas deraf yang disediakan MDT . Dan Berlangsungnya tarikh pemerhatian atau aduan dari 22 Disember 2009 hingga 23 Januari 2010.

Setelah pemerhatian dan pantauan di buat, tidak kesemua kampung yang terlibat dalam draf tersebut, namun tidak di sangka rupanya Kampung Batang Rokan telah tersenarai dalam draf tersebut. Penantian mengharapkan perubahan begitu bekobar2, lebih2 lagi untuk masyarakat.

Sebagai maklumkan kepada semua warga kampung yang dah merantau, w.k paparkan di sini sebagai penghidang mata santapan anda.













Gemencheh bakal menjadi nadi utama Pembangunan Tampin di masa hadapan, Kg Btg Rokan tidak terkecuali dalam draf perancangan tersebut. Walaupun hanya draf untuk perancangan hingga 2020, kita kena tunggu samada berjaya atau pun tidak. Semua rakyat perlu di utamakan, semakin maju kawasan tersebut, semakin ramai yang akan terus ketinggalan akibat leka dengan kehidupan.

semua warga kampung batang rokan menyahut baik apa jua perancangan yang di bawa, cuma harapan w.k jangan terlalu mengharap...

Terima kasih kepada Y.B Dato' Mohd Kamil yang sentiasa peka dan berani untuk merancang kejayaan dan perubahan demi rakyat.

Terima kasih juga kepada penghulu mukim, Tn Zainal yang sentiasa memantau kemajuan masyarakat dan semua agensi di bawah pentadbiran beliau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan