SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Khamis, Ogos 27, 2009

Terima Kasih...

Terima Kasih atas keperihatinan mana2 pihak yang sudi memberi sumbangan idea yang bernas, komen kecemerlangan, mahupun kata2 yang melemahkan. Namun perjuangan harus diteruskan. Matlamat Warga Kampung hanya sekadar menyampaikan info ke satu arah kejayaan yang di kongsi bersama penduduk kampung. Perubahan minda sedar dalam diri harus di kawal agar perasaan tiada hasad dengki. Marilah kita melangkah ke satu tapak ke satu tapak seiring agar kecapi nikmat tiada curiga.
Terima Kasih dan salam hormat Warga Kampung termasuk Ajk JKKK mahupun penduduk kampung kepada Tok Nal (Penghulu Mukim) yang selalu memberi pandangan dan dokongan yang padu agar blog ini ke arah matlamat yang benar.



Terima Sejambak Bunga Kasih dan Rama2 ikhlas dari Warga Kampung buat semua pengunjung blog. Keindahan Rama2 anugerahNya yang sentiasa adil memberi keistimewaan kpd kehidupan dunia. Hargai lah keindahan, kecantikan ini bersama.

1 ulasan: