SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Ahad, Ogos 16, 2009

Naik Taraf Jalan Utama.

Warga Kampung dimaklumkan, projek naik taraf jalan sepanjang 10 km dari simpang rumah rakyat Kampung Batang Rokan hingga ke felda Bukit Rokan menelan belanja jutaan ringgit. Syabas kepada keperihatinan pihak kerajaan yang memandang serius tentang kemudahan awam. Pihak w.k hanya sekadar untuk memaklumkan kepada semua warga kampung yang telah berhijrah agar mereka tahu keistimewaan penduduk kampung perolehi ketika ini.

terima kasih juga kepada Yang Berhormat Dato' Shaziman, Menteri Kerja Raya yang sentiasa inginkan kemajuan masyarakat di nikmati bersama.



Goyang bendera tu bang..


Persimpang Jalan Sentang


Lori memindahkan batu


Kesesakan Lalu Lintas menghala Gemencheh



Kesesakan Dari arah Felda.


Sebuah Lori sangkut adalah punca kesesakan. Timbunan batu tidak terkawal menyebabkan kesesakan berlaku sekitar hampir sejam. Namun segalanya hanya lah sementara. Pihak Kontrak juga mengambil langkah segera mengatasi kesesakan tersebut.



Persimpang Kuala Pilah, Felda Bukit Rokan.


projek ini di jangka siap selewatnya-lewatnya dalam bulan Ramadhan. Harap masyarakat setempat akan menikmati keistimewaan sebelum nya Syawal ini.


Kepada pengguna jalan raya, banyakan bersabar ketika menempuh jalan yang sedang diperbaiki ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan