SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Sabtu, April 16, 2011

Program Khidmat Bakti Pemimpin Bersama Masyarakat @ Gotong Royong Membaiki Rumah

Yb Dato' Hj Shaziman, Menteri Kerja Raya merangkap Ahli Parlimen Kawasan Tampin, Ketua UMNO Bahagian Tampin hadir bersama dalam program khidmat bakti permimpin masyarakat bersama penduduk Kg kolam Air Tampin, gerakan belia 4b kawasan serta belia2 4B sekitar Tampin,Pemuda UMNO Bahagian, wakil PPP, MIC, MCA serta RELA bertungkus lumus dalam gotong royong baik pulih rumah di kolam air tampin.Walaupun kita tidak mengenali tuan rumah, namun atas dasar masyarakat dan hidup berjiran. program2 sebegini harus di teruskan.
Amanat dari YB Dato' Hj Shaziman B Hj Abu Mansor.
Antara anggota RELA yang bersama
Beliawanis Kg Btg Rokan sempat berposing lagi.
Belia Kg yang sedang mengecat dalam rumah.
Para belia yang mengecat di luar rumah.
YB Dato' Sempurnakan tanda ingatan dari Parlimen Kawasan Tampin.
Pengerusi Belia 4B Kg Btg Rokan menerima saguhati dari YB Dato' Hj Shaziman. turut serta Tn Hj Zamrus B Hj Zakaria, Pengerusi 4B Kawasan Tampin. Baju hijau belia kg btg rokan akan sentiasa menjadi tarikan mata dalam apa juga program yg terlibat. mlm ini akan adanya mesyuarat penubuhan komuniti policing yg akan admin paparkan pula. dan banyak lagi program2 lain yg dlm perancangan.
Banyak lagi gambar2 lokasi program dlam Face Book Kg Btg Rokan. jadilah rakan FB untuk maklumat lanjut. tk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan