SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Khamis, Mei 06, 2010

Terima Kasih, Semoga Bersua Lagi..

Pada 05.05.2010 telah tersergam indah paparan ucapan SELAMAT DATANG KAMPUNG BATANG ROKAN di hadapan balai raya Kg Btg Rokan. Setelah sekian lama menunggu akhirnya kemudahan keceriaan tersebut berjaya di siapkan. JUTAAN TERIMA KASIH kepada KEMAS dan Kontraktor yang terlibat. Segala usaha anda telah membuahkan hasil dan kerjaya anda harus di teruskan.


TERIMA KASIH, SEMOGA BERSUA LAGI adalah ungkapan yang bermakna buat tetamu, mahupun sanak saudara yang datang ke Kg ini. Warga Kampung yang merantau sentiasa mengharapkan sesuatu perubahan di Kg ini, dan ini juga adalah hadiah buat anda dan semua warga kampung.
Sekali lagi kami mengucapkan TERIMA KASIH kepada kontraktor yang terlibat, walaupun mengambil masa yang lama. Namun kejayaan anda amat dihargai.

Nantikan gerakan belia membantu memasang tiang bendera serta lampu sebagai persiapan tambahan agar keceriaan tidak dilepaskan pada waktu malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan