SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Ahad, Mei 09, 2010

Lawatan TNB Tampin

Lawatan Pihak TNB pada 7.05.2010 jam 3 petang adalah tindakan pantas pihak mereka selepas aduan di lontarkan ketika program bersama pemimpin komuniti pada 5.05.2010 di Dewan Sri Gemencheh. Semua pengerusi JKKK dalam DUN Gemencheh hadir pada hari itu.Masing2 membawa permasalahan berkaitan dengan TNB sahaja. Tidak terkecuali Pengerusi JKKK Kg Btg Rokan telah bersama pada hari tersebut dan menyatakan permasalahan sedia ada.


 salah satu masalah yang di paparkan..

Tok Din membawa mereka meninjau ke lokasi permasalahan sebagai tujuan pemantauan teliti. Sambil membelek aduan bergambar yang di serahkan telah menjadi kerja mudah bagi semua pihak.
Setelah pemantauan di buat ada beberapa perkara akan di panjang kan ke pihak atasan mereka dan akan di buat tindakan segera, dan ada juga kesimpulan terhurai di situ sahaja. Seterusnya Tok Din mengucapkan Syabas dan Terima Kasih atas tindakan cepat dan wajar pada pihak TNB dan boleh bagi markah penuh ( 5 ). hehehehe..

nantikan program belia esok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan