SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Ahad, Jun 27, 2010

Mesyuarat Agung Belia 4B Kawasan Tampin

Satu Persidangan Agung Gerakan Belia 4B Kawasan Tampin telah berlangsung pada 26hb 06 2010 jam 8.30 malam di Dewan UMNO Tampin. Perasmian di sempurnakan oleh Ybhg Dato Hj Ayob Bin Yahya (Pengerusi Alumni Gerakan Belia 4B Negeri Sembilan) dan yang turut hadir bersama ialah Sdr Mohd Isam Bin Mohd Isa (Ketua Pemuda Bahagian Tampin), En Malek (Mantan Pengerusi Gerakan Belia 4B Daerah Tampin) dan Sdr Zulhairi Bin Isnain ( Pegawai Belia dan Sukan Daerah Tampin) serta Tn Haji Zamrus Bin Zakaria (Pengerusi Gerakan Belia Kawasan Tampin)

Pada malam tersebut Pengerusi Gerakan Belia 4B Cawangan Kg Btg Rokan hadir bersama 10 orang wakil dari Cawangan Kg Btg Rokan untuk bersama menjaya dan memeriahkan majlis persidangan tersebut. Segala berjalan dengan lancar dan mudah.. Tahniah buat semua tenaga kerja serta AJK Gerakan Belia Kawasan yang bertungkus lumus menyiap sediakan kelengkapan dan melicinkan perjalanan persidangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan