SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Selasa, Jun 30, 2009

Kebajikan Y.B Dato' Mohd Kamil B Abd Aziz






















Pada 25hb jun 2009. Khamis petang. Sesi lawatan Y.B Dato Kamil Bin Abd Aziz ( ADUN Gemencheh ) ke rumah En Zolkepili B Md Shah yang terlantar lumpuh separuh badan di Felda Bukit Rokan.


Beliau ada Pemuda Kampung Batang Rokan yang telah berpindah ke Felda selepas bertemu jodohnya dengan Pn Norizan Bt Muhammad. Tinggal bersama 3 cahayamata dengan kehidupan yang lengkap namun, Kebahagian yang dikecapi hanya seketika, Beliau yang seketika dulu adalah seorang yang ceria, sering menggembirakan rakan-rakan sekampung mahupun sesiapa. Namun qada dan qadar telah di tetapkan olehNya. Harus lah kita redha dan berdoa sentiasa kepadanya. Tempuhilah dengan ikhlas merempuh apa juga dugaan dari Nya.


Terima kasih kepada Y.B Dato Kamil atas kesudian beliau menziarahi insan yang selalu memerlukan sokongan dan dokongan untuk menempuh kehidupan nya.


Kepada sesiapa yang sudi meluangkan masa, boleh lah menziarahi beliau di No17 peringkat 6, Felda Bukit Rokan, 73200 Gemencheh, N.S. atau hubungi beliau di talian 013 222 4342 sekira anda berniat untuk menderma.


Terima kasih juga kepada wakil-wakil kontraktor yang telah hadir bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan