SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Sabtu, April 10, 2010

Lawatan Jabatan Pertanian

Pada 07/04/2010 ( Rabu ) jam 10.00 pagi. Satu lawatan susulan dari Jabatan Pertanian Daerah Tampin ke Kg Btg Rokan. Kehadiran Pn Norazizah Bt Md Yusof dari Pusat Pertanian Stesyen Asahan untuk memantau dan mengambil keterangan bergambar atas permohonan JKKK melalui Jabatan Pertanian. JKKK mengharapkan agar permohonan ini diluluskan oleh Pengarah Pertanian Negeri Sembilan. Kemudahan yang di perolehi nanti akan dapat merealisasikan harapan Kerajaan Negeri yang sering menyatakan harapan tinggi pada rakyat agar meneruskan agenda " Kebun Org KL ". Langkah yang diambil ini akan  menggalakan penduduk Kg ini menceburi bidang pertanian walaupun secara kecil-kecilan. Namun peranan kami Pihak JKKK akan sentiasa membantu untuk menjana tarif ekonomi penduduk Kg ini.

Terima Kasih atas sokongan Pihak Jabatan Pertanian kepada Pihak JKKK kampung. Pemantaun yang sering di lakukan bersama dapat mencapai hasrat pencapaian diutamakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan