SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Jumaat, Februari 26, 2010

Kejayaan Bermuafakat

Bermuafakat dan berpadu tenaga dalam pogram gotong royong belia secara rela selama 4 petang telah membuahkan hasil dan kebanggaan buat penduduk kampung. Gotong royong mengeratkan jiwa di kalangan belia kg dan pelapis2.

 
 Foto asal sekitar mercu tanda

  
 Hari pertama pecah tanah.
 

  


  



  


  


  


  


  

  
 Inilah hasil kejayaan sepakat oleh belia2 kg. 

w.k amat bangga dengan kudrat ikhlas yang telah di usahakan oleh belia2 kg. walaupun mengambil masa berhari2, namun semangat sayangkan kg membuatkan mereka tidak mengeluh kesah. Kejayaan selepas semua selesai tidak dapat digambarkan. Konsep gotong royong akan terus di jajah dalam hati sanubari belia2 kampung ini. 

w.k mengucapkan syukur alhamdulillah dan terima kasih tak terhingga atas kerjasama yang diberi oleh semua pihak. Terima Kasih atas sumbangan Batu bata dari penduduk kg serta peralatan yang diberi guna pakai.







1 ulasan:

  1. Salam..tahniah buat belia dan JKKK Kampung Batang Rokan di atas segala usaha yang dilaksanakan secara ikhlas dan kesepakatan..Jelasnya,,belia Kg Batang Rokan jauh lebih berjaya dalam kerja kemasayarakatan..
    =Sinar=

    BalasPadam