SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Jumaat, April 01, 2011

Persidangan Tahunan UMNO Cawangan

Persidangan UMNO Cawangan Kg Btg Rokan berlangsung pada 26hb March 2011 pada jam 3.00 ptg yang mana di hadiri oleh kepimpinan peringkat bahagian serta penduduk kampung pada hari sabtu di balai raya Kg Btg Rokan.

Bersama2 menyanyikan lagu Kebangsaan Negaraku, UMNO serta lagu Warisan

Dari kiri : Pn Khairani Bt Abdul Latif (AJK Wanita Cwg), Pn Syarifah Bt Abdulah ( K.Wanita Cwg), Pn Rosnah Bt Dato' Mohd Taha (AJK Wanita Bahagian), En Jamaludin ( Penegrusi Tetap merangkap Pengerusi JKKK ), En Zainal B Wahid ( K.UMNO Cwng), Ybhg Datuk Nasarudin B Mahamud ( Tmbln Ketua UMNO Bahagian ) dan En Johari B Abd Majid ( AJK Bahagian).
Antara wanita2 UMNO yg berkesempatan hadir.

Ucapan dari Ybhg Datuk Nasarudin yang menyentuh perpaduan, keakraban perjuangan dari akar umbi akan ketelusan memperkasakan gagasan serta mempertahankan parti keramat ini. Banyak isu2 berkaitan moral dan hala tuju ummah serta prinsip jati diri di bangkitkan.
Sebahagian wakil2 yang semat hadir
Mari daftar kehadiran di sini, keahlian seramai 169 orang dan yang berkesempatan hadir melebihi 1/4.
Sape yg datang dapat makan Satey..
Bagi menjanjikan usul mahupun cadangan biro pendidikan untuk menyumbang sedikit saguhati kepada pelajar cemerlang untuk tahun PMR dan SPM, waktu dan hari persidangan adalah yg terbaik, yg mana ia di sempurnakan oeh Ybhg Datuk Nasarudin. 2 Pelajar dari tahun PMR dan seorang dari PMR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan