SELAMAT DATANG KE JKKK KAMPUNG BATANG ROKAN, 73200 GEMENCHEH, NEGERI SEMBILAN.....PELANCARAN BLOG KG BTG ROKAN PADA 15 JUN 2009...

Khamis, April 14, 2011

Mesyuarat Bulanan JKKK Dun Gemencheh

Mesyuarat JKKK Bulanan yang masih berlangsung setiap bulan ke rumah setiap pengerusi JKKK dalam DUN Gemencheh adalah ilham terbaik dari YB Dato' Mohd Kamil (ADUN ) yang mana kali ini rumah pengerusi JKKK Kg Tengah iaitu Tok Joe nama sebenar En Johari Bin Majid. 
Dari kiri : Tn Hj Zainal Ariffin Bin Salleh (penghulu mukim Gemencheh), Dato' Badarudin Bin Rasid (YDP Pengerusi JKKK Daerah Tampin @ Pengerusi JKKK Kg Air Gelugor/Tenai), YB Dato' Mohd Kamil B Aziz (ADUN Gemencheh), Tok Hamzah B Pondot (Setiausaha JKKK DUN @ Pengerusi JKKK Kg Sungai Jernih), Tok Anjang @ Tok Ghazali B Arshad (Bendahari JKKK DUN @ Pengerusi JKKK Kg Jelawai)
Sebahagian Pengerusi serta Setiausaha JKKK dalam DUN Gemencheh yang berkesempatan hadir. Isu dari setiap kg akan di aju terus ke YB Dato' serta Penghulu Mukim. Perbincangan yang telus dan tersusun dan dapat di kongsi bersama oleh semua Pengerusi dalam DUN. Ada isu yang telah di selesaikan dan ada yang baru serta perbincangan program2 yang akan di laksanakan seperti menyambut kehadiran YB Dato' Seri Utama Hj Mohammad Bin Hj Hassan bulan 5, serta penubuhan Komunity Policing bagi DUN Gemencheh yang berlangsung pada 6hb 04 kelmarin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan